موضوعات جالب

ساخت وبلاگ

تلفن همراه یکی از پرکاربردترین دستگاه های دیجیتالی است که در برندهای مختلف در سرتاسر دنیا موجود است. این ابزار کاربردی به طور مرتب استفاده می شود زیرا زندگی مدرن به این ابزار دیجیتالی بستگی دارد. به دلیل کارایی بالا در مواردی خراب می شود و نیاز به تعمیر دارد. ایده تلفن همراه خراب بسیاری از مردم را می ترساند. در چنین شرایطی باید به خوبی از دستورالعمل خرید لوازم جانبی تلفن همراه آگاه باشیم و بدانیم چه زمانی نیاز به خرید داریم؟

کاربران این ابزار باید اطلاعاتی در خصوص تعیین نمونه های اصلی و تشخیص نمونه های تقلبی و جعلی و یا اطلاعاتی از قیمت تمام شده قطعات موبایل داشته باشند.

انواع لوازم جانبی موبایل

تلفن همراه یکی از ابزارهای بسیار مهم در دست انسان است که عمدتاً برای همه گروه های سنی استفاده می شود و سبک زندگی امروزی چنین مواردی را می طلبد. گوشی های موبایل از قطعات مختلفی ساخته می شوند که برخی اصل و برخی دیگر لوازمی هستند که افراد بنا به سلیقه خود روی گوشی قرار می دهند. هر کدام از این قسمت ها می توانند عمر گوشی را چندین برابر کنند، پس در هنگام خرید به نکات راهنمای خرید لوازم جانبی تلفن همراه دقت کنید. هر قطعه موبایل معمولا کد مخصوص به خود را دارد که تهیه آن به کمی مهارت نیاز دارد، وب سایت فروش اغلب راهنمای خوبی برای تهیه این محصولات است.

هدفون، باتری، خازن، دیود، برد، زنگ، باتری، تاچ ال سی دی، صفحه نمایش، درب پشتی گوشی، درب جلوی گوشی، میکروفون، بلوک، دوربین، مقاومت، ترانزیستور، آی سی و . یکی از قطعات مهم ساخت گوشی موبایل هستند که خرابی هر یک از این قطعات باعث از کار افتادن گوشی موبایل می شود و نیاز به خرید یا تعویض قطعات موبایل داریم.با قطع صدا، تاچ و ال سی دی خراب می شود، گوشی روشن نمی شود و آب داخل گوشی نشت می کند. در صورتی که نیاز به تعمیر یا خرید قطعات داشته باشید.

خرید تاچ ال سی دی

قبل از رفتن به راهنمای خرید لوازم جانبی تلفن همراه مانند LCD تاچ بهتر است این قسمت را بدانید. لمس گوشی که دیجیتایزر نیز نامیده می شود، زیر شیشه پنهان شده و وظایف اصلی گوشی را انجام می دهد. تمامی قاب های لمسی گوشی به این قسمت مهم متصل هستند و به همین دلیل باید مراقب صفحه لمسی LCD باشید. بنابراین اگر این قسمت در گوشی رایت شود، گوشی عملکرد خود را از دست می دهد، در حالی که صفحه گوشی کاملا واضح است، اما برنامه ای اجرا نمی شود.

در مادربرد هر تلفن همراه یک کابل به طور مستقل به تاچ ال سی دی متصل است که بستگی به عملکرد لمسی دارد. با اطلاعاتی که در اختیار ما قرار می دهیم لزوم آگاهی از این محصول در هنگام خرید مشخص می شود. شما باید از یک برند مرتبط با گوشی خرید کنید. هنگام خرید تاچ ال سی دی فراموش نکنید که قیمت را نادیده بگیرید و به دنبال بهترین ها باشید زیرا با خرید یک نمونه ارزان قیمت پس از مدتی دوباره باید هزینه پرداخت کنید و این قطعه را خریداری کنید.

 قاب پشتی گوشی را بخرید

یکی از قطعات مهمی که به طور مستقیم بر زیبایی گوشی تاثیر می گذارد و بیشتر خریدها به سمت این قسمت انجام می شود، کاور گوشی است. در شکل ها و رنگ های مختلف تولید می شود و زیبایی خاص خود را دارد. هر برند مجموعه ای از درب های راحت و با کیفیت را تولید می کند که می توان از آنها استفاده کرد.برای خرید قاب گوشی باید راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل را به طور کامل بررسی کرده و سپس این محصول را خریداری کنید. برای تهیه این محصول باید نکاتی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، شما باید به دقت مواد این محصول را در نظر بگیرید. باید به گونه ای باشد که بتواند قدرت گوشی را در برابر ضربه افزایش دهد.

نکات کلیدی در راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل ما

یکی از بزرگترین مزیت های خرید درب پشتی این است که ارزش های متفاوتی دارد و فرد می تواند با توجه به نوع بودجه خرید خود را انجام دهد. تنوع در ساخت این محصول بسیار زیاد است و با تحقیق می توانید مدل های مختلف آن را در وب سایت های مختلف بیابید و مستقیما با قیمت مناسب سفارش دهید. پس از خرید می توانید به سادگی کاور گوشی خود را تعویض کنید. برخی قدیمی هستند و به راحتی قابل تعویض هستند. اما مدل های امروزی مانند گوشی های اپل سیستم پیچیده تری دارند، بهتر است برای تعویض آن با یک متخصص مشورت کنید.

https://sorenstore.com/fa/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%82%D8%B7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87/1/%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87/30

موضوعات جالب...
ما را در سایت موضوعات جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سحر freeetime بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 10:49

خرید و فروش برند کاملا قانونی است و به سرعت نیز انجام پذیر است. بنابراین افرادی که فرصت کافی برای ثبت برند را ندارند این یک راه حل بسیار مناسب برایشان است. جهت خرید برند آماده باید ابتدا از لیست آنلاین برندهای فروشی موردی که به کالا و فعالیت‌های شما شباهت دارد را انتخاب کنید. سپس کارهای تغییر مالکیت آن را انجام دهید.
جهت خرید برند آماده فقط نیاز به حضور در دفترخانه ثبت اسناد خواهید داشت و نیازی نیست وقت خود را هدر داده و ۶ ماه یا بیشتر صبر کنید تا پروسه ثبت برند را طی نمایید.
برند فروشی، نام تجاری می باشد که کارایی های لازم در بازار را دارد. شما می توانید با خرید آن ایده های جدیدی را در جهت تقویت آن انجام دهید.برای ثبت برند، معمولا نگرانی به جهت رد درخواست یا اعتراض وجود دارد در حالی که در برند فروشی تمام مراحل ثبت انجام شده است و دیگر آماده بهره برداری است.
برند آماده را تنها با ارائه کارت شناسایی و بدون نیازی به ارائه پروانه بهره برداری و یا مجوز تاسیس می توان خریداری نمود. و خرید برند آماده این امکان را به شما می دهد که از برندهای بدون استفاده قبل از اتمام زمانشان مورد استفاده قرار گیرند.

https://farabisabt.ir/buy-and-sell-ready-brand/

موضوعات جالب...
ما را در سایت موضوعات جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سحر freeetime بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 18:34

آنالیز مسابقات فوتبال می تواند اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار دهد و باید روی به دست آوردن این اطلاعات کار کنید. این اطلاعات باید بازیکنانی را مشخص کند که می توانند گل های خوبی بزنند یا پاس گل بدهند و از طرف دیگر اینکه این تیم معمولاً با چه ترکیبی برنده می شود نیز بسیار مهم است در سوفا ایران میتوانید در ه نوع ورزشی که دلخواهتان هست پیش بینی کنید
https://sofairan.com/

موضوعات جالب...
ما را در سایت موضوعات جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سحر freeetime بازدید : 529 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 18:12

آنالیز مسابقات فوتبال می تواند اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار دهد و باید روی به دست آوردن این اطلاعات کار کنید. این اطلاعات باید بازیکنانی را مشخص کند که می توانند گل های خوبی بزنند یا پاس گل بدهند و از طرف دیگر اینکه این تیم معمولاً با چه ترکیبی برنده می شود نیز بسیار مهم است در سوفا ایران میتوانید در ه نوع ورزشی که دلخواهتان هست پیش بینی کنید
https://sofairan.com/

موضوعات جالب...
ما را در سایت موضوعات جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سحر freeetime بازدید : 429 تاريخ : پنجشنبه 24 شهريور 1401 ساعت: 0:18

استارتاپ و ثبت شرکت زمانی ایجاد می شود که چند نفر با ایده ارائه یک محصول یا خدمات با سرمایه اندک گرد هم می آیند تا کاری جدید در این زمینه انجام دهند. همیشه در نظر داشته باشید که اگر بدون مجوز مورد نیاز فعالیت کنید و یا غیرقانونی عمل کنید با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.

سعی کنید با افرادی برخورد کنید که فعالیت های مشروع، قانونی و معتبر انجام می دهند

 برای داشتن یک استارتاپ خوب و موفق باید به چند نکته توجه کنید:

نام تجاری خود را ثبت کنید و در صورت لزوم مجوز فعالیت دریافت کنید: اگر کسب و کار شما در زمینه ای است که نیاز به مجوز دارد، حتماً برای مجوز فعالیت با حمایت قانون به راحتی درخواست دهید.
مطمئن شوید که فعالیت شما قانونی است
امضای قرارداد با شرکای خود: برای روشن شدن مسائل و جلوگیری از مشکلات بعدی، حتما با شرکای خود به توافق رسیده و قراردادی را پیش نویس کنید. ضمناً همیشه به این نکته توجه داشته باشید که قراردادهای شما بصورت قانونی و مکتوب باشد. اگر در زمینه جدیدی کار می کنید و چیز جدیدی را نوآوری می کنید، حتما در قرارداد خود با شرکای خود به این نکته توجه کنید و برای محرمانه بودن و عدم افشای اطلاعات استارتاپ خود با آنها قرارداد ببندید. قرارداد دیگری که باید با شرکای خود منعقد کنید، قرارداد عدم رقابت است.

موضوعات جالب...
ما را در سایت موضوعات جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سحر freeetime بازدید : 151 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 23:11

ثبت استارت آپ مزایایی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:
امکان فعالیت قانونی و رسمی.
با ثبت شرکت جدید می توانید با خیالی آسوده و بدون دغدغه با حفظ قانون به فعالیت بپردازید.

اعتماد مردم را جلب کنید
وقتی استارت آپ خود را ثبت می کنید، اعتماد مردم را راحت تر جلب می کنید و علاوه بر بهره مندی از مزایای ثبت، می توانید مردم را متقاعد به سرمایه گذاری کنید زیرا مردم به یک شرکت ثبت شده بیشتر از یک استارتاپ ثبت نشده اعتماد دارند. همچنین، راه هموارتری برای معاملات تجاری پیش رو خواهید داشت. زیرا شرکت ها می توانند به شما اعتماد کنند. در نهایت با ثبت استارتاپ خود می توانید اعتماد مشتریان بیشتری را جلب کرده و اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید.

یک حساب بانکی تجاری داشته باشید
اگر می خواهید یک حساب بانکی تجاری برای مدیریت امور مالی و تجاری استارتاپ خود داشته باشید، باید مدرکی مبنی بر ثبت نام استارتاپ خود به بانک ارائه دهید.

فعالیت تجاری با سازمان های دولتی
برای ارائه خدمات و محصولات به سازمان های دولتی باید یک استارتاپ ثبت نام کنید.

تقسیم مسئولیت بین شرکا
یکی از مزیت های ثبت استارت آپ این است که دیگر هیچکس مسئول نیست و همه شرکا با هم مسئولیت دارند.

شرکت در مناقصه
برای شرکت در مناقصات دولتی و خصوصی که می تواند بسیار سودآور باشد، باید استارت آپ خود را ثبت کنید.

موضوعات جالب...
ما را در سایت موضوعات جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سحر freeetime بازدید : 258 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 23:06

نکات مهم در ثبت اختراع | محمدعلی سنجری

برای ثبت اختراع، مخترع باید تمامی مدارک هویتی خود از جمله کپی شناسنامه، کارت ملی و بولتن تاسیس شخص حقوقی را در سایت بارگذاری کند. لازم به ذکر است که لزوماً مخترع مالک اختراع نیست و گاهی اختراع به دستور شخص دیگری که مالک اصلی اختراع است انجام می شود.

در سامانه باید فردی به عنوان گیرنده اختراع تعیین شود تا تمامی اطلاعات مهم از طریق پیامک یا ایمیل برای او ارسال شود. علاوه بر این باید نامی برای اختراع خود انتخاب کرده و مشخصات فنی آن را در سامانه وارد کنید. حق ثبت یک قرارداد دوجانبه بین ثبت کننده و دولت است و با ایجاد این قرارداد به مدت بیست سال حق انحصاری به مخترع داده می شود.

لازم به ذکر است که در زمان ثبت نام باید اختراع خود را شرح دهید. در این زمینه باید به نکات زیر توجه کنید:

دامنه اختراع
هدف از اختراع
روش کار اختراع
مزایای اختراع
تازگی اختراع و تفاوت آن با نمونه های مشابه قبلی
در مرحله بعد باید برای تعیین میزان حمایت قانونی از اختراع ادعایی را ثبت کنید. اظهارنامه شما باید در 3 نسخه و به فارسی با تاریخ و امضا باشد. در اعلامیه باید موارد زیر ذکر شود:

اطلاعات کامل متقاضی شامل نام، آدرس، شماره تلفن و شغل
عنوان و زمینه اختراع
رسید پرداخت هزینه ها
کلیه اطلاعات لازم مربوط به اختراع.
پس از ارسال اظهارنامه، این اظهارنامه توسط کارشناس مربوطه تایید می شود. پس از آن برای ادامه کار باید به اداره کل مالکیت صنعتی مراجعه کنید.

موضوعات جالب...
ما را در سایت موضوعات جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سحر freeetime بازدید : 190 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 4:30

ثبت اختراع و هرآنچه راجب به آن باید بدانید (راهنما) - افق نیکان

ثبت اختراع قانونی است که در سراسر جهان به تصویب رسیده و 153 کشور جهان معاهده حقوق مخترعان را پذیرفته و از آن پیروی می کنند. برای بهره برداری از اختراع خود، باید برای ثبت اختراع اقدام کنید. ثبت اختراع در کشورهای دنیا به دو روش تحقیق و اعلام انجام می شود. در ایران فقط روش اعلام امکان پذیر است و افراد باید از این روش برای ثبت اختراع استفاده کنند. در این روش مخترع باید با تکمیل اظهارنامه و مشخصات و اختراع خود نسبت به دریافت حق مالکیت معنوی اختراع خود اقدام کند.
راهنمای مراحل ثبت اختراع به ترتیب
لازم دانستیم در ابتدای مقاله مراحل ثبت اختراع را به ترتیب فهرست کنیم تا به طور کلی این مراحل را مشاهده کنید.

مراحل ثبت اختراع به شرح زیر است:

  1. تهیه اسناد و ضمائم لازم جهت ثبت اختراعات در سامانه مالکیت فکری
  2. ثبت درخواست ثبت اختراع
  3. پرداخت حق ثبت اختراع
  4. پس از تکمیل درخواست ثبت اختراع، پیامک تأیید دریافت کنید
  5. بررسی اولیه اسناد توسط سازمان ثبت اختراع
  6. تکمیل مدارک
  7. تایید نهایی
  8. به دفتر سازمان مراجعه کنید و مدارک شناسایی و کپی هر کدام را تحویل دهید
  9. معرفی مجله رسمی و بازگشت به سازمان 30 روز پس از انتشار مجله
  10. پرداخت حق ثبت اختراع
  11. اخذ گواهی ثبت اختراع.
موضوعات جالب...
ما را در سایت موضوعات جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سحر freeetime بازدید : 271 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 4:17